ארגונים, בעלי עסקים וחברות רבות נמצאות בתהליך של מעבר למשרד חדש בין אם מדובר בהרחבה של החברה, חברה חדשה שמחפשת מקום או פשוט העתקה נטו. ממש כמו שיש המון סוגים של דירות ובתים במשק הישראלי, כך גם היצע המשרדים גבוה ולכם בחרנו לסייע לכם ולהבין איך לבחור משרד להשכרה שיתאים בדיוק לצרכים שלכם. חשוב להבין שמדובר בהחלטה חשובה שתשפיע על מגוון של תהליכים בשלב מאוחר יותר ולכן אין להקל בה ראש ולקחת בחשבון את כל הפרמטרים.
מה הגודל שאתם צריכים?
היום יש משרדים בכל מיני גדלים, חלקם מתאימים לחברות גדולות, אחרים לעסקים בינוניים או קטנים. לכן חשוב לבחור במשרד שמתאים לכם מבחינת גודל, ייתן מענה מלא לכל העובדים, הם חייבים להרגיש בחלל בנוח וכמובן כדאי גם לבחור משרד בו יש חלל ישיבות שם ניתן יהיה לקיים פגישות עם לקוחות או לעבוד על פרויקטים מיוחדים. בכל מקרה, צריכה להיות התאמה בין גודל החלל, כמות העובדים והצרכים העסקיים שלכם (כמות מחשבים, חלוקה למשרדים קטנים, שירותים וכדומה).
נגישות ומיקום גיאוגרפי
בעוד יש חברות שזקוקות לרמת נגישות גבוהה בשל קשת רחבה של לקוחות או ספקים המגיעים למקום, יש גם כאלה שלא. לכן, חשוב לקחת בחשבון את נושא המיקום הגיאוגרפי ובמידה ומגיעים אליכם לא מעט אנשים, כדאי לבחור במקום נגיש, שמציע חניה באזור, מקום שמקורב לתחבורה ציבורית כמו תחנת רכבת או אוטובוס. כמובן שככל שתבחרו במשרדים שיותר קרובים מבחינה גיאוגרפית למרכז לערים כמו הרצליה, תל אביב, רמת גן אז המחיר של השכירות יעלה ולכן לפני שמתחילים בכלל לדבר על גודל ועל נגישות, יש לקחת בחשבון את התקציב החודשי שיש ברשותנו להשקיע בשכירות המשרד ובהוצאות הנלוות.
רמת תחזוקה
כדאי לבחור במשרדים המתוחזקים כמו שצריך ונעים להיות בהם. בחירת משרד ישן עלולה אולי לחסוך לנו בעלויות, אבל בסופו של דבר יכול להיות שנצטרך להשקיע בשיפוץ או בסוגים שונים של תיקונים ותחזוקה.
הדרך הטובה ביותר לאתר את המשרד המושלם היא על ידי הגדרת הצרכים שלכם. לאחר שהבנתם פחות או יותר מה אתם מחפשים ואיזה סוג וגודל של משרדים יספק לכם מענה, שווה להיעזר בחברה מקצועית העוסקת בתיווך בין בעלי משרדים לבין בעלי חברות, ארגונים ועסקים, כך תוכלו להנות מהתאמה כמעט מושלמת ולקבל בדיוק את מה שאתם מחפשים.