מעוניינים להזמין שירותי ניקיון לעסק? לפני שאתם ממהרים לעשות את זה, עליכם לדעת כיצד עושים את זה בצורה חכמה, על מנת שתוכלו ליהנות משירות מקצועי, אמין ומהיר.
במהלך השנים התפתחו מסלולים שונים של שירותי ניקיון למשרדים. אם בעבר היינו רגילים לשכור מנקה פרטי לצורך ניקוי עסקים בגדלים שונים או שהיינו צריכים להעסיק עובדי ניקיון כחלק מעובדי החברה, הרי שכיום אנחנו יכולים לשכור חברות חיצוניות אשר מעסיקות עובדי ניקיון ואלה מבצעות עבורנו את כל עבודות הניקיון הנדרשות.
במידה והעסק ממוקם בבניין עסקים או מקום בו החזות מספיק בולטת ללקוחות, למשל חנויות עם חלונות ראווה גדולים – ניקוי החלונות הופך לקריטי עבור העסק, בעיקר על מנת להשאיר רושם חיובי ולמשוך עוד לקוחות (גם אם אלו נשמעים כמו זוטות, מדובר בהחלט דברים שיכולים להשפיע לטובה, גם בתת מודע – על הצרכנים).
אם המשרד שלכם ממוקם גבוה – קיראו עוד על שירותי ניקיון חלונות בגובה.
סוגים שונים של שירותי נקיון לעסקים
כשאנחנו מדברים על שירותי ניקיון לעסק, אנחנו מתייחסים למספר סוגים של שירותים, השירות הבסיסי הוא כמובן ניקיון של המבנה עצמו, משרדים ושטחים משותפים, אך יש גם שירותי ניקיון הרבה יותר מפורטים, למשל, ניקיון של חניונים, ניקיון חלונות בגובה, גגות, ניקיון מרזבים ועוד. הכל שאלה מה החברה מציעה לנו ואילו עובדי ניקיון היא מעסיקה. ברור שלא כל עובד ניקיון יכול לבצע כל עבודה, הן מבחינת רישיון והן מבחינת הכשרה מקצועית.
טיפים להזמנת שירותי ניקיון לעסק
הטיפ הראשון, וודאו שהחברה יכולה לספק לכם כמות עובדים מתאימה לסוג העבודה הנדרש אצלכם בעסק, חשוב שהחברה תדע מה אתם צריכים ועל פי זה היא תספק לכם את כמות העובדים בהכשרה המתאימה. לשם כך, על מנהלי החברה להיפגש איתכם, לראות את המקום ולשמוע את הצרכים שלכם.
הטיפ השני, החברה צריכה להיות בעלת אמצעים לספק את כל הציוד והתכשירים לניקוי במשרד שלכם. יש דברים מסוימים, אשר ייתכן מאוד שבמסגרת החוזה, אתם תצטרכו לקנות אך באופן עקרוני החברה היא זו שמספקת את כל הציוד והתכשירים ועל כן עליה להיות מסוגלת לספק זו.
הטיפ השלישי, עליכם לוודא שהחברה אחראית על כל העובדים שלה, היא זו שעושה להם ביטוח, הא זו שמשלמת לה, הקשר שלכם הוא רק עם המנהלים, וכל בעיה שיש לכם עם העובדים עובר דרכם. כך אתם לא מוצאים את עצמכם אחראים על ניהול העובדים אלא אתם עובדים מול מנהל העבודה שאחראי על כך.