למרות שמדובר במתקן מים אמין מאוד ונמצא ברוב הבתים והמשרדים, עדיין יכולות להמצא תקלות מהקטנות ועד הגדולות. רוב התקלות ניתנות לפיתרון על ידכם וחלקן דורשות טכנאי תמי 4.
התקלות הנפוצות:
המתקן מקצר את החשמל
המתקן לא מוציא מים חמים או קרים
המתקן לא מוציא מים כלל
נורה מהמבהבת על המסך
כל אילו ועוד הן התקלות הנפוצות אך ישנן תקלות קשות יותר שלעיתים אפילו מצריכות החלפת מתקן. חשוב לזכור שכל עוד המתקן תקול, איכות המים שנשתה תהיה נמוכה מהרגיל ולכן ישנה חשיבות יתרה לתקן מהר ככל האפשר ולפתור את הבעיה. אחד היתרונות הבולטים ברכישה מבית עסק מקצועי ואמין היא האפשרות לשירות טכנאים מסודר מצידם ולכן תמיד מומלץ לשלם עבור אחריות כחלק מעסקת הרכישה.
איך בוחרים טכנאי:
ראשית, צרו קשר עם בית העסק ממנו רכשתם והתייעצו עם המוקד. ישנן תקלות שהדרכה קצרה בשיחה טלפונית והבעיה תיפתר. במידה והבעיה לא ניפתרה, רק אז מזמינים טכנאי תמי 4. במידה ובחרתם להזמין טכנאי עצמאי, וודאו כי זו ההתמחות שלו ושוחחו איתו לפני לגבי התקלה. ישנם כמה דברים שיש לוודא על מנת לקבל שירות מקצועי- מומלץ להיות במקום בעת התיקון, שאלו את הטכנאי האם החלקים מקוריים וחדשים. ישנן לא מעט מקרים בהם חלקים מקוריים הוחלפו בחלקים משומשים ואף נגרם נזק. במידה ויש צורך לקחת את המתקן למעבדה, בקשו מתקן חלופי והבינו מראש באיזה סכום תיקון מדובר. יתכן שתופתעו ותעדיפו שלא לתקן ולרכוש חדש. בכל מקרה, אנו ממליצים לא להיות מופתעים בכל הקשור לתיקונים. כל מה שניתן לדעת מראש זה עדיף. אחד הדברים הבסיסיים שייסיעו לכם לשמור על מתקן תקין לתקופה ארוכה היא ניקוי והחלפת מסננים בזמן. כמו כל מכשיר חשמלי, התחזוקה הנכונה היא מכרעת ותשמור על "חיי" מוצר גבוהים יותר.
לסיכום, מתקן המים תמי 4 הוא מתקן אמין. הוא נמצא ברוב הבתים ומאפשר לנו מים צלולים וזמינים כל יום וכל היום. במידה וישנה תקלה, אין צורך להבהל. לרוב מדובר בתקלות מאוד פשוטות הניתנות לתיקון תוך כמה דקות.
תיהנו!