כל אחד צריך שיהיה לו לוגו לעסק. הלוגו הוא סמל, סימן, שיהיה מזוהה איתו. אם אתה מעצב פנים, אז אתה יכול להשתמש ביכולות, בידע ובניסיון שצברת עם השנים ולעצב לעצמך לוגו מנצח. קיבצנו עבורך חמישה טיפים שיכולים לעזור לך.
חמישה טיפים מנצחים לבניית לוגו מנצח
תוכנות וכלים
הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לאסוף כלים לעיצוב לוגו לבד. הכוונה לתוכנות שיכולות לעזור לך לעצב את הלוגו בלי שתצטרך להשתמש בגורמי מקצוע לשם כך. תבחן ותלמד את הכלים וכיצד משתמשים בהם.
חזון
לוגו אמור להעביר מסר, הוא אמור להציג חזון. לכן, עוד לפני שאתה נכנס לתוכנה ומתחיל לעבוד, תחשוב מה המסר שאתה רוצה להעביר ללקוחות, מה המסר שאתה רוצה להעביר מתוך הלוגו שאתה מציג בפניהם.
מאפיינים
לוגו מורכב ממספר מאפיינים, בין אם זה צבעים, כיתוב, סימנים ודברים אחרים. חשוב לדעת באילו מאפיינים רוצים להשתמש וכיצד. אפשר לעשות את זה באמצעות סקיצות ואפשר לעשות את זה מתוך רעיונות בראש אשר עוברים אל הדף.
מקוריות, יצירתיות
על מנת שהלוגו יהיה מיוחד וכולם יוכלו לשים לב אליו, הוא צריך להיות מקורי, יצירתי. אין טעם לייצר לוגו שמזכיר במראה שלו לוגואים של חברות אחרות שכן האפקט שלו ייעלם. לכן רצוי לייצר לוגו מקורי ויצירתי.
קבוצת מיקוד
על מנת לדעת איזה לוגו יכול להצליח, רצוי שתשתמש בקבוצת מיקוד, קבוצה של אנשים שיחוו את דעתם עליו. אלה יכולים להיות חברים, בני משפחה או אפילו לקוחות שאתה יכול לסמוך עליהם.
מה הלוגו צריך להציג?
כאמור, לוגו טוב הוא כזה שמשדר חזון מסוים ויוצר תחושה מיוחדת בקרב כל מי שמתבונן בו. הוא צריך לייצר זהות. כל מי שמתבונן עליו צריך להיות מסוגל לקשר אותו לבית העסק.
יש חשיבות למקוריות וליצירתיות, יש חשיבות למבנה שלו, לדרך בה הפונטים השונים מתחברים, לצבעים ולסימנים השונים שמופיעים עליו. כל דבר יכול להשפיע על האופן בו אנשים יוכלו להסתכל על הלוגו ולהתייחס אליו, והלוגו הוא חלק מהזהות של העסק.