דוכן בקניון הוא דרך מצוינת לשים לב לחברה שלך. הם גם דרך מצוינת לקדם את המוצר או השירות שלך.
לשיווק בקניון יתרונות רבים לעסקים. דוכני קניון מספקים דרך קלה וחסכונית לחברות לשווק את המוצרים, השירותים או האירועים שלהן.
בחירת מיקום
הצעד הראשון הוא לבחור דוכן ולשריין אותו. ניתן לעשות זאת באמצעות פנייה למארגן האירוע או להנהלת הקניון. למארגנים עשויה להיות רשימה של דוכנים זמינים וגדלים שלהם. עליך להיות מודע לכך שלא כל הקניונים מאפשרים ספקים חיצוניים ולכן עדיף לבדוק את אתר האינטרנט של הקניון לפני הקמת דוכן בקניון משלך. המקום הטוב ביותר לדוכן הוא במרכז הקניון מכיוון שאנשים יעברו שם לעתים קרובות יותר מאשר בשולי הקניון או ליד כניסות/יציאות.
שנית, אתה צריך להחליט על סוג הדוכן שאתה רוצה להקים. לדוגמה, אם אתה קמעונאי, עליך להגדיר דוכן קמעונאי שיכלול את המוצרים שלך ואת שם החברה שלך. אם אתה אמן או מוזיקאי, אז אתה צריך להקים דוכן אמן עם יצירות האמנות שלך או כלי נגינה ותקליטורים בתצוגה.
סוגי דוכנים
ישנם שלושה סוגים עיקריים של דוכנים: עצמאיים, מודולריים ושולחן עליון. דוכנים עצמאיים הם הסוג הנפוץ ביותר של דוכנים והם בדרך כלל מוצבים בפינה או מול קיר. דוכנים מודולריים משמשים בדרך כלל לתערוכות ואירועים אחרים הדורשים יותר מקום. דוכני שולחן קטנים יותר מאלה עצמאיים וניתן להשתמש בהם עבור חנויות פופ-אפ או ירידים קטנים.
שלישית, החליטו אם אתם רוצים לשכור רהיטים לדוכן שלכם מהמארגנים או להביא אתכם רהיטים משלכם בעת הקמת הדוכן. רביעית, גלה איזה סוג של קישוטים ותפאורות אתה רוצה עבור הדוכן שלך כגון פוסטרים, באנרים וכו' על מנת למשוך עוד אנשים שיבקרו בו במהלך האירוע. קראו גם על עיצוב חנויות אצל Icreate >>>